Veelgestelde vragen
VOOR HET BOEKEN
Hoe werkt Golf Plaisir Golfreizen?
Golf Plaisir Golfreizen is een optie voor wie flexibiliteit wil! Wil je een compleet pakket boeken met vluchten, hotels en golf of slechts één of enkele van deze diensten? Jij kiest waar en wanneer je wilt gaan en hoe lang je weg wilt blijven. Je kiest je accommodatie en de golfbanen en tee times die je wilt.
Je kunt in elke gewenste volgorde beginnen met je keuzes. Je keuzes worden continu opgeslagen in een winkelmandje. Met Golf Plaisir Flexresor reis je alleen en de reis kan alleen online op deze website geboekt worden.
Hoe betaal ik voor mijn reis?
Je kunt betalen met een pinpas, creditcard of via internetbankieren. Het volledige bedrag moet worden betaald op het moment dat je de reis boekt.
We reizen met een grotere groep, kan dit in één boeking worden gedaan?
Aangezien de meeste luchtvaartmaatschappijen speciale regels en voorwaarden, en soms gunstige prijzen, hanteren voor groepsboekingen, is het niet mogelijk om voor meer dan 9 personen tegelijk te zoeken/boeken.
Als je een groepsboeking wilt maken - neem dan contact op met onze verkoopafdeling voor onze reguliere Golf Plaisir vakanties.
Kunnen jullie mij een offerte sturen voor een Golf Plaisir vakantie?
Nee.. Door de voortdurend veranderende prijzen en beschikbaarheid van hotels en vluchten is dit niet mogelijk. Je kunt de meest actuele prijzen krijgen door een nieuwe zoekopdracht uit te voeren.
Kan ik mijn reis telefonisch of via e-mail boeken?
Neee. Reizen kunnen alleen online worden geboekt via deze website.
VOOR DE REIS
Hoeveel bagage mag ik meenemen?
De hoeveelheid bagage die je mag meenemen op je vlucht is afhankelijk van het type ticket waarmee je reist. Controleer op hun website wat voor jouw luchtvaartmaatschappij van toepassing is.
Wanneer ontvang ik mijn vliegtickets en reisdocumenten?
Wanneer je je reis boekt, ontvang je een e-mail met de naam Je reisdocumenten. Dit document is je ticket en moet samen met je boekingsbevestiging worden afgedrukt en meegenomen op reis.
Wat als ik mijn reis moet annuleren?
Als je je reis moet annuleren, neem dan contact met ons op via e-mail: info@golfplaisir.nl.
Kan ik mijn vlucht wijzigen?
Vliegtickets kunnen normaal gesproken niet worden gewijzigd. Kleine wijzigingen kunnen soms worden doorgevoerd en dan tegen administratiekosten + eventuele kosten van de luchtvaartmaatschappij en verschil in ticketprijs. Als je je vlucht wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via e-mail info@golfplaisir.nl.
Kan ik van hotel veranderen??
De meeste hotels zijn niet annuleerbaar of omboekbaar. Kan in sommige gevallen worden gewijzigd en dan tegen administratiekosten + eventuele kosten van hotels en verschil in kamerprijs. Neem contact met ons op via e-mail info@golfplaisir.nl als je je hotel wilt wijzigen
Kan ik mijn golfstarttijden wijzigen?
Starttijden kunnen worden gewijzigd als de golfclub dit toestaat en er beschikbaarheid is. Administratieve kosten + eventuele kosten van de golfclub en verschil in greefee prijs zullen worden toegevoegd. Neem contact met ons op via e-mail info@golfplaisir.nl als je de starttijden wilt wijzigen.
Is het veilig om te reizen waar ik mijn reis wil boeken?
Golf Plaisir en Apollo volgen altijd de reisadviezen van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Lees meer op UD:s webbplats.
Welke vaccinaties heb ik nodig?
Om ziekte tijdens en na je vakantie te voorkomen, is het jouw verantwoordelijkheid om ruim voor je reis uit te zoeken welke vaccinaties je moet nemen. Een bezoek aan een vaccinatiecentrum zal je helpen met vaccinatiebescherming en advies over de preventieve maatregelen die je moet nemen om te voorkomen dat je ziek wordt. De reisorganisator is niet verantwoordelijk voor het informeren over ziekten en besmettingen die permanent of af en toe van de bestemming kunnen komen.
In geval van zwangerschap gelden er bepaalde beperkingen voor vliegreizen. Als je twijfelt, neem dan contact op met de luchtvaartmaatschappij.
TIJDENS DE REIS
Hoe en wanneer kan ik inchecken?
We raden je aan om ten minste twee uur voor vertrek in te checken voor reizen binnen Europa en ten minste drie uur voor vertrek voor reizen buiten Europa. Eventuele wijzigingen in vertrektijden worden normaal gesproken per e-mail of sms doorgegeven. Het is daarom belangrijk dat je bereikbaar bent op het mobiele telefoonnummer en e-mailadres dat je bij je boeking hebt opgegeven.
Is de vlucht op tijd?
Om te weten of uw vlucht op tijd is, raden wij u aan om altijd ruim van te voren de actuele vluchttijden direct bij de luchtvaartmaatschappij of op checkmytrip.com te controleren. Het is de eigen verantwoordelijkheid van de reiziger om te controleren en kennis te nemen van eventuele wijzigingen in de dienstregeling en Golf Plaisir of Apollo zijn niet verantwoordelijk voor eventuele extra kosten die gemaakt kunnen worden. Golf Plaisir en Apollo volgen altijd de regels van de betreffende luchtvaartmaatschappij in het geval van wijzigingen in de dienstregeling.
Ontmoet ik Golf Plaisir personeel op de luchthaven bij aankomst?
Nee, dat heb je niet. Als je een reis maakt, reis je alleen. Er is geen Golf Plaisir personeel ter plaatse voor diegenen die met een reis reizen. Er is geen luchthaventransfer inbegrepen, je staat er alleen voor.
Hoe kom ik bij het hotel en de golfbaan?
Als je een Flex-reis koopt, reis je op eigen gelegenheid en ben je verantwoordelijk voor je eigen vervoer van en naar bijvoorbeeld de luchthaven en het hotel.
NA DE REIS
Hoe dien ik een claim in na de reis?
GAls je claim betrekking heeft op ziekte, letsel of inbraak, neem dan contact op met je verzekeringsmaatschappij. Als je een klacht hebt over je reis, vul dan dit formulier in. Vergeet niet dat uw opmerkingen ons uiterlijk twee maanden na uw terugkeer moeten bereiken.
Als je hier geen antwoord op je vraag vindt, neem dan contact met ons op per e-mail: info@golfplaisir.nl of per telefoon: 020-2140130